humansofnewyork:

"If you could give one piece of advice to a large group of people, what would it be?"
"Keep your word."
"What’s a time that you didn’t keep your word, that you now regret?"
"When I was younger, I told a friend that I’d go with her to get an abortion. And I never showed up."

livvefast:

ditch-able-prom-date:

thetableistryingtoeatme:

Shout out to all the religious kids who keep their beliefs to themselves in the middle of science class.

shout out also to the atheists who don’t shit on everyone else’s beliefs “because science”

shout out to everyone who can accept science and religion coexisting

harryedward:

Tbh: I see you around school sometimes. U seem cool but u a stranger that could change. Hmu sometime. Rate: 8.9

harryedward:

Tbh: I see you around school sometimes. U seem cool but u a stranger that could change. Hmu sometime. Rate: 8.9

harrystylesdildo:

"You took two dicks at the same time?!!!!!"

image

you talk about white people like you are black then you criticize a white person saying he is acting like a black person? haha you phony (and im a black guy)

h0odrich:

LMAOOOOO YOU FAKE ASS BITCH IM DYIIING YOU THOUGHT YOU HIT ANON 

deodrant:

i dont understand how some fries can be longer than the average potato

snorlaxatives:

shufflesavwidit:

snorlaxatives:

cigarettes are soooo nasty

LOL, howabout no

you put up a compelling argument

take another drag turn me to ashes

stop unfollowing me! ive lost like 10 followers in the past few days fuck yall fuck all yall